Παιδική παχυσαρκία

Η πιο ολοκληρωμένη πρόληψη της παιδικής παχυσαρκίας είναι η υιοθέτηση ενός υγιεινού προγράμματος διατροφής και η ενσωμάτωση της σωματικής δραστηριότητας στο καθημερινό πρόγραμμα του παιδιού.

Τρόποι αντιμετώπισης της παιδικής παχυσαρκίας

  • Το διαιτολόγιο του παιδιού πρέπει να ποικίλλει και να περιλαμβάνει τροφές από όλες τις ομάδες τροφίμων:  1η ομάδα ( ψωμί, ζυμαρικά, δημητριακά, πατάτες ), 2η ομάδα ( φρούτα και λαχανικά ), 3η ομάδα ( γάλα και γαλακτοκομικά ), 4η ομάδα ( κρέας, ψάρια, αυγά, όσπρια ), 5η ομάδα ( λίπη και γλυκά ).
  • Τα γεύματά του να περιλαμβάνουν τρία κυρίως γεύματα ( πρωινό, μεσημεριανό, δείπνο ) και δύο ενδιάμεσα σνακ ( φρούτα, γιαούρτι, τοστ ).
  • Φροντίστε τα γεύματα του παιδιού εντός σπιτιού να είναι υγιεινά και ετοιμάστε εσείς το κολατσιό για το σχολείο.
  • Προσοχή στις ακατάλληλες τροφές ( γλυκίσματα, αλμυρά σνακ, αναψυκτικά ). Το σωστότερο είναι να υπάρχει μέτρο στην κατανάλωσή τους, καθώς η πλήρης απαγόρευσή τους συχνά δημιουργεί μεγαλύτερη επιθυμία γι’αυτή την τροφή.
  • Φροντίστε να τρώει πάντα πρωινό. Είναι σημαντικό κομμάτι ενός ισορροπημένου διαιτολογίου. Παρέχει στο παιδί την απαραίτητη ενέργεια κι έτσι δεν καταφεύγει στην κατανάλωση διαφόρων σνακς.
  • Προσπαθήστε να τρώει όλη η οικογένεια μαζί.
  • Πείτε όχι στο φαγητό μπροστά στην τηλεόραση.
  • Εντάξτε τη σωματική άσκηση στην καθημερινότητά του. Μια βόλτα με το ποδήλατο ή ένας περίπατος είναι μια καλή αρχή. Ξεκινήστε κι εσείς μαζί του.
  • Ελέγχετε τακτικά το βάρος του.

Μάγδα Γκίκα, Πιαδίατρος

 

Μπορείτε να κάνετε σχόλιο, ή trackback από το site σας.

Αφήστε σχόλιο

Powered by WordPress | Designed by: fire tables | Thanks to denver seo company, std testing and cold laser therapy