Νερό και παιδί

Το νερό είναι σημαντικό στοιχείο για τη διατήρηση της ζωής καθώς αποτελεί το 60% του σωματικού μας βάρους.

Τα οφέλη του είναι πολλά:

Μεταφέρει θρεπτικά συστατικά.
Απομακρύνει τις τοξίνες.
Ρυθμίζει τη θερμοκρασία του σώματος.
Βοηθάει στην καλύτερη λειτουργία του εντέρου και στην πρόληψη της δυσκοιλιότητας.
Δίνει ενέργεια στον οργανισμό.

Το καλοκαίρι πρέπει να είμαστε πιο ευαίσθητοι όσον αφορά στην πρόσληψη του νερού, καθώς ο κίνδυνος της αφυδάτωσης λόγω των υψηλών θερμοκρασιών, ελλοχεύει εντονότερα.

Τα πρώτα συμπτώματα της αφυδάτωσης είναι :

Κούραση.
Πονοκέφαλος.
Ξηροστομία.
Αδυναμία.

Η ποσότητα του νερού που χρειάζεται ένα παιδί εξαρτάται από το φύλο, την ηλικία, το σωματικό του βάρος, τις δραστηριότητές του , τις περιβαλλοντικές συνθήκες. Παράδειγμα ένα παιδί 20 κιλών με φυσιολογικές σωματικές δραστηριότητες και χωρίς απώλειες (έμετοι, διάρροιες), χρειάζεται περίπου 1 ½ λίτρο νερό ημερησίως.

Μάγδα Γκίκα, Παιδίατρος

Μπορείτε να κάνετε σχόλιο, ή trackback από το site σας.

Αφήστε σχόλιο

Powered by WordPress | Designed by: fire tables | Thanks to denver seo company, std testing and cold laser therapy