Η διατροφή της θηλάζουσας μητέρας

Ο μητρικός θηλασμός είναι ο ιδανικός τρόπος σίτισης του νεογνού για τους πρώτους 6 μήνες της ζωής του.

Η διατροφή της θηλάζουσας μητέρας πρέπει να είναι ισορροπημένη και υγιεινή. Το διατροφικό της πρόγραμμα είναι απαραίτητο να περλαμβάνει ποικιλία διατροφικών ομάδων ( φρούτα, λαχανικά, δημητριακά, γαλακτομικά, κρέας ), ώστε να διασφαλίζει τα απαιτούμενα θρεπτικά συστατικά για την ίδια και το βρέφος.

Επικρατεί η άποψη ότι μερικές τροφές όπως το κρεμμύδι, το λάχανο, το κουνουπίδι, τα όσπρια, τα λαχανάκια βρυξελλών, πρέπει να αποφεύγονται γιατί υπάρχει το ενδεχόμενο να προκαλέσουν κολικούς στο βρέφος. Η παραπάνω θεωρία δεν έχει επιστημονική βάση και κάθε περίπτωση πρέπει να εξατομικεύεται. Το σωστότερο είναι να υπάρχει μέτρο στην κατανάλωση.

Συμβουλές

  • Ισορροπημένη, υγιεινή διατροφή με ποικιλία από όλες τις κατηγορίες τροφίμων.
  • Εάν το βρέφος αντιδρά σε κάποιο τρόφιμο με έντονους κοιλικούς ή αλλεργία τότε το αποφεύγουμε πλήρως.
  • Περιστασιακή χρήση του αλκοόλ, καθώς επίσης προσοχή στην κατανάλωση του καφέ και των αναψυκτικών.
  • Αποφυγή του καπνίσματος.

Μάγδα Γκίκα, Παιδίατρος

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

Powered by WordPress | Designed by: fire tables | Thanks to denver seo company, std testing and cold laser therapy